Katalog dobrych praktyk projektów partnerstwa publiczno-prywatnego w obszarze turystyki

Drukuj
1 2 3
okładka Katalogu

Informujemy, że na zlecenie Ministerstwa Sportu i Turystyki został opracowany „Katalog dobrych praktyk projektów partnerstwa publiczno-prywatnego w obszarze turystyki”. 

Celem publikacji jest pokazanie możliwości zastosowania idei partnerstwa publiczno-prywatnego (dalej PPP) w turystyce, a także przedstawienie doświadczeń i potencjalnych korzyści wynikających z realizacji inwestycji w tej formule. Informacje te mogą zachęcić do zainicjowania nowych projektów, które przyczynią się do rozwoju turystyki.

W Katalogu zawarta jest charakterystyka całego rynku PPP w Polsce, ze szczególnym uwzględnieniem przedsięwzięć realizowanych w obszarze turystyki. Analiza przykładów zawartych w publikacji potwierdza, że przedsięwzięcia z tego sektora są najliczniej inicjowanymi, a także realizowanymi postępowaniami z wykorzystaniem formuły PPP. 

Kluczowy element publikacji to przedstawienie wybranych projektów z zakresu turystyki – dobrych praktyk, wzbogaconych o wywiady z osobami zaangażowanymi w ich realizację, zarówno po stronie podmiotu publicznego, jak również partnera prywatnego.

Zgodnie z założeniami „Programu Rozwoju Turystyki do 2020 roku”, realizacja inwestycji z wykorzystaniem formuły PPP jest jednym z priorytetowych kierunków rozwoju turystyki w ciągu najbliższych lat.

Zachęcamy do zapoznania się z treścią publikacji!

 

  • LOGO - CENTRALNY OŚRODEK SPORTU
  • LOGO - INSTYTUT SPORTU
  • LOGO - POLSKI KOMITET OLIMPIJSKI
  • LOGO - POLSKA ORGANIZACJA TURYSTYCZNA
  • LOGO - KLUB POLSKA
  • LOGO - ZARABIAJ NA TURYSTYCE
  • LOGO - NARODOWY PORTAL TURYSTYCZNY
  • LOGO - PROMUJMY POLSKĄ RAZEM